Haluatko tutustua palveluihimme, varata uuden siivousajan, muuttaa jo sopimaasi aikaa, kysyä jotakin laskutuksesta tai antaa rakentavaa palautetta? Vai jotain ihan muuta? Asiakaspalvelumme auttaa nyt entistäkin paremmin!
Asiakaspalveluumme voit ottaa yhteyttä juuri siten mikä mukavimmalta tuntuu – puhelimitse, tekstiviestillä, sähköpostilla, somessa (Facebook ja Instagram) tai nettisivujemme chatissa. Olemme tavoitettavissa puhelimessa ja chatissa maanantaista perjantaihin klo 7-18. Muissa kanavissa viestiä voi laittaa ympäri vuorokauden!
Tutustu asiakaspalvelumme uusiin supernaisiin!
Uutta asiakaspalvelutiimiämme vetää aurinkoinen Sara. Hän tuo tiimiin timanttista ongelmanratkaisukykyä ja kunnianhimoista asiakaspalveluasennetta – “Asiakas tulee meillä aina ekana!” Jos soittelet meille, linjan toisessa päässä on todennäköisesti Sara!
Kun tarvitaan erinomaista kielitaitoa tai ymmärrystä siitä, miten asiakaspalvelua voidaan kehittää, on Katri paikallaan! Hänet kohtaat useimmiten nettisivujemme chatin tai Facebookin kautta. Meille Katrin houkutteli yksi yrityksemme ydinarvoista: “Onnelliset ihmiset tekevät onnellisia asiakkaita. Siihen on helppo samaistua!”
Päivä paranee varmasti, jos sen aloittaa asioimalla Virpin kanssa! Rupattelun lomassa hoituvat näppärästi etenkin laskutukseen liittyvät asiat. Virpille on erityisen tärkeää, että jokaiselle asiakkaalle jää yhteydenotostaan hyvä mieli: “Meillä palvellaan niin, että asiakkaasta tuntuu, että hyvä kun soitin ja kysyin. Eikä niin, että olinpas tyhmä kun en itse ymmärtänyt.”
Ota yhteyttä!
Puh. 050 1209, ma-pe klo 7-18
Facebook: Koti Puhtaaksi Oy
Instagram: @kotipuhtaaksi