Järjestimme asiakastyytyväisyyskyselyn keväällä ja kohderyhmänä oli kaikki asiakkaamme, niin entiset kuin nykyisetkin, yritys- ja kotipuolen asiakkaat. Vastauksia saimme mukavan määrän, yhteensä 117 kappaletta. Kyselyyn vastanneista 75% oli naisia ja 25% oli miehiä.

Arvioitavia kysymyksiä oli yhteensä 10 kappaletta. Arviointiasteikko oli 1-5 (1=huonoin, 5=paras). Keskiarvo kaikista kysymyksistä oli 4,14. Olimme kaikki hyvin ilahtuneita mukavasta keskiarvosta. On hienoa jatkaa hyvää työtä, kun tietää, että asiat ovat hyvällä mallilla.

Alla on luettelo kysymyksistä ja jokaisen kysymyksen saavuttama keskiarvo:

 Siistijöiden ammattitaito 4,15

Siistijöiden ystävällisyys ja palvelualttius 4,45

Tyytyväisyys työn jälkeen 4

Toimiston asiakaspalvelun saavutettavuus 4,27

Toimiston asiakaspalvelun mahdollinen reklamaatioon reagoiminen 4,16

Internetsivujen selkeys, tiedon löydettävyys 4

Palvelujen joustavuus ja sujuvuuus 4,32

Hinta-laatusuhde 3,68

Kuinka todennäköisesti käytät palvelujamme uudelleen 4,08

Kuinka todennäköisesti suosittelisit meitä lähipiirillesi 4,17

 

Aina löytyy kehitettävää joka saralla ja saimmekin kyselyn avulla hyviä vinkkejä ja parannusehdotuksia toiminnan kehittämistä varten. Kiitos vinkeistä kaikille vastaajille.

Arvoimme kaikkien yhteystietonsa jättäneiden kesken erikoistyölahjakortin ja syväpuhdistuslahjakortin. Voittajille on ilmoitettu henkilökohtaisesti.

Syväpuhdistuslahjakortin voitti : Annukka

Erikoistyölahjakortin voitti : Johanna

 

Kiitos kaikille vastanneille ja ihanaa kesäaikaa =)


Kehittävin terveisin, assistentti Satu